Hvilke åbningstider har I?
Vores åbningstider er:
Mandag-Fredag: 08.00-17.00
Lørdag: 10.00-14.00
Søndag: Lukket
Røde dage: Lukket 

Har I en fysisk butik?
Ja, vores fysiske butik finder du i Hisings Backa, Göteborg. Vi ligger langs med E6 på Transportgatan 39.

Behøver jeg en konto for at handle?
Nej, en kundekonto kræves ikke for at handle hos os. Men du får ordrehistorikken gemt på din kundekonto, hvis du har en sådan. 

Hvordan kan jeg betale?
Hos os kan du nemt betale via Swish, faktura via Collector og med dit VISA eller Mastercard-kort

Hvordan kan jeg spore min pakke?
Når vi har behandlet og sendt din ordre, får du et sporingslink per e-post, hvor du kan følge din pakke. 

Hvad koster fragten?
Vores fragtpriser er baserede på vægt og produkternes størrelse. Vi har en fragtfri grænse, hvis leverancen kan gå via befuldmægtiget ved 2197DKK, dette gælder dog ikke for nogle specielle produkter. Der er begrænset af deres vægt eller størrelse. Børstehuggere & køreplæneklippere / haventraktorer er eksempler på dette.
Du kan altid se alle tilgængelige fragtalternativer og priser i kassen. 

Hvilke fragtalternativer findes der?
Vi tilbyder fragt med PostNord eller DHL. Fragtalternativet baseres altid på pakkens størrelse og vægt.
POSTNORD - Mypack Collect går direkte til en befuldmægtiget, Mypack Home leveres hjemme hos dig med bud, og et fragtbrev havner i postkassen eller i døren.
DHL - Home Delivery leveres hjemme hos dig med bud, og Service point går direkte til en befuldmægtiget. 

Hvornår sender I min pakke?
Normalt sendes din ordre i løbet af døgn (hverdage, der ikke er helligdage). Dette forudsætter, at vi har varen på lager. Er varen ikke på lager, når den bestilles, går der for det meste 48 timer, før din pakke forlader vores lager. 

Hvilke lande sender I til?
Vi sender til hele verden.

Jeg savner en sms-meddelelse vedrørende min ordre, hvad gør jeg?
Er du kommet til at angive forkert telefonnummer for en meddelelse, eller har du simpelt hen aldrig modtaget den?
Intet problem, du kan altid afhente din leverance ved hjælp af din legitimation og de fire sidste cifre i dit forsendelses-ID.

Jeg har et problem med at gennemføre en bestilling, hvad skal jeg gøre?
Forsøg gerne at vælge en anden betalingsform, eller kontakt vores kundetjeneste på telefon, e-post eller chat, så hjælper vi dig.

Hvordan skal jeg bytte en vare?
Ønsker du at udskifte din vare, fordi du er kommet til at afgive en forkert bestilling? Eller syntes du, at det ikke var den rigtige størrelse? Kontakt os om, at du vil udnytte åbent køb.
Send den vare tilbage, som du vil returnere, og foretag derefter den rigtige bestilling fra vores hjemmeside.
Vi tilbagebetaler dig for den vare, du vil udskifte, når vi har modtaget den.

Mit produkt er ophørt med at fungere inden for garantiperioden. Hvad gør jeg?
Husqvarnas produkter kan afleveres til reparation/service på alle autoriserede værksteder, uanset hvor du har købt dit produkt.

Hvor lang fortrydelsesret har jeg?
Vi tilbyder 14 dages fortrydelsesret i henhold til Lov (2005:59) om fjernsalgsaftaler og aftaler udenfor forretningslokaler.
Varen skal returneres i overvejende uændret tilstand og i originalemballagen. Hvis produktet er forseglet, må forseglingen ikke være brudt. Er forseglingen brudt ved returforsendelsen, anses varen for at have været brugt, og vi forbeholder os ret til at foretage en reduktion af varens pris, der svarer til varens værdiforringelse.

Som kunde står du for returfragten, og du skal ved en forespørgsel kunne bevise, at du har afsendt produktet, så bed altid fragtfirmaet om en kvittering. 

Hvad gør jeg, hvis min pakke er transportskadet?
Synlig transportskade skal øjeblikkeligt reklameres til chaufføren, inden kunden kvitterer for varerne. Derefter reklamerer kunden til vores kundetjeneste. Har man ikke reklameret en synlig skade ved modtagelsen, afsendes der ikke nogen erstatning.

Usynlig transportskade skal anmeldes senest fem arbejdsdage efter kvitteret leverance direkte til vores kundetjeneste. Efter dette tidspunkt afsendes der ikke nogen erstatning. Ved alle former for transportskader kræver vi, at vores kundesupport får fotodokumentation på skaden.

VIA BEFULDMÆGTIGET: Er din forsendelse skadet ved udlevering, skal du nægte modtagelsen og anmode den befuldmægtigede om at foretage en reklamation til transportøren. Kontakt derefter vores kundetjeneste for at reklamere direkte til os. 

Hvor længe har I åbent køb?
Vi har åbent køb i 30 dage, fra da du modtog/hentede dit produkt. Åbent køb gælder ikke for brudte pakninger eller for produkter, der er specialbestilt som f.eks. Husqvarna Automower dekal-sæt 

Hvordan gennemfører jeg en retur?
Du har 30 dages fortrydelses-/returret fra det tidspunkt, du modtager eller henter din bestilling.
Returforsendelse af en pakke foregår med en transportør efter eget valg til den adresse, der findes på returformularen. Det er ikke muligt for os at hente pakken på et postudleveringskontor. Sker det, trækker vi 300 kr. fra i tilbagebetalingsbeløbet. Så for din egen og for vores skyld beder vi dig sende retur som en virksomhedspakke. 

Hvad koster en retur?
Du står selv for fragten i fortrydelsestilfælde. Du vælger, hvilket fragtselskab, du ønsker at sende med, det er dog vigtigt, at pakken sendes som virksomhedspakke. Hvis vi har sendt et forkert produkt, så står vi selvfølgelig for fragten, og vi hjælper med en returfragt ordreseddel. 

Hvor lang tid tager en retur?
Vi forbeholder os op til 7 dage, fra det tidspunkt returvaren når frem til os, og til vi begynder at behandle sagen. Men normalt så sker dette allerede i løbet af et døgn. 

Hvordan håndterer man en reklamation?
Har du fået en defekt eller forkert vare, bør du fremsætte en reklamation. Kontakt kundeservice via formularen nedenfor, angiv ordrenummeret og beskriv dit tilfælde. Er dit produkt fragtskadet, bør du medsende billeder af produktet. Dette vil fremme behandlingen og spare tid for alle parter. 

Log ind